Disse vilkårene gjelder for leie av tjenester fra tAPMEHOME AS, heretter referert til som “Utleier”. Vilkårene regulerer det juridiske forholdet mellom Utleier og deg som kunde, heretter referert til som “Leietaker”.
Utleier er tAPMEHOME AS, organisasjonsnummer 928 663 248, lokalisert på Gilhusveien 10, 3414 Lierstranda, e-post: support(@)tapmehome.no. Leietaker er den person som foretar bestillingen.
Bestillingen er bindende når den er registrert på vår server (datamaskin). Leietaker mottar automatisk en ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at bestillingen er gjennomført. Det inngås en bindende leieavtale når ordrebekreftelsen er sendt til Leietaker.
Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer gjeldende merverdiavgift. Totalkostnaden for leieavtalen vil fremkomme før bestilling og inkludere alle kostnader forbundet med leieavtalen som avgifter, gebyrer og leveringskostnader.
Betaling skjer via de betalingsløsningene (Vipps) som er angitt på nettsiden og i applikasjonen. Leietakers konto vil bli belastet umiddelbart etter at bestillingen er gjennomført.
Tjenesten anses som levert når Leietaker har mottatt bekreftelse på dette og har tilgang til tjenesten, noe som normalt skjer umiddelbart etter at betaling er gjennomført.
Leietaker har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. Angrerettfristen begynner å løpe fra det øyeblikket Leietaker får tilgang til den registrerte delen av tjenesten – dvs har betalt medlemskap. Ved benyttelse av angrerett skal tagger sendes tilbake til tAPMEHOME AS, Gilhusveien 10, 3414 Lierstranda. Ved å unnlate å sende tilbake tagger anses ikke angreretten som oppfylt. Taggene skal merkes tydelig med navn og “retur- angrefrist” og sendes uten unødig opphold, det vil bli fratrukket andelen for kostnad ifm. utsendelse av grunnpakken tilsvarende NOK 49,-
Dersom det foreligger en mangel ved tjenesten må Leietaker innen rimelig tid etter at det ble oppdaget eller burde vært oppdaget, informere Utleier om dette skriftlig (e-post eller brev). Utleier vil da gi informasjon om videre prosess for reklamasjon. Reklamasjonsfristen er to år etter at Leietaker fikk tilgang til tjenesten.
Klager rettes til Utleier innen rimelig tid, jf. punkt 8. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan Leietaker ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.
Leietaker kan si opp abonnementet direkte i appen når det måtte passe, alle opplysninger innlagt slettes da i sin helhet, det er ingen refusjon ved oppsiglese etter de lovpålagte 14 første dagene. Om bruker sletter aktiverte tagger i appen FØR kontoen slettes kan taggene igjen benyttes ved en senere anledning.
Utleier forbeholder seg retten til å gjøre endringer i vilkårene. Nye vilkår trer i kraft fra de er tilgjengelig på Utleiers nettside.
Taggene fra tAPMEHOME AS leies ut til Leietaker. Taggene må ikke returneres ved avslutning av leieavtalen. For at taggene skal fungere, må den årlige leieavgiften være betalt. Ved manglende betaling vil taggene ikke lenger være funksjonelle.